Vad jag har mellan benen

Innan sambon åkte på sin elektronikshoppingrunda bad jag köpa honom en sak till mig nämligen en laptopplatta med fläktar i. Jag sitter nästan alltid med datorn i knät och till följd av det så har jag ett i-landsproblem. Eftersom jag i regel sitter i skräddarställning och min dator är av modell mindre så trillar datorn ner mellan knäna! För att lösa det har jag satt datorn på en kudde vilket gjort att fläkten i min lilla dator fått gå på högvarv. Men nu är problemet löst och jag är så nöjd! Och nyss medan jag satt här och knattrade på tangenterna ställde sambon följande fråga:

- Passar den bra mellan benen?

- Ja älskling, den passar perfekt!


Kommentarer
Postat av: anne

En fläkt mellan benen!?!



Ptjaa...



Nu har jag ju fantasi så det räcker och blir över...! ;)



Sv. Ja, inte vet jag om det är fruktsocker och inte tillsatt, men nog känns det litet mycket!?!

2011-01-18 @ 19:49:39
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Sara

Vet inte hur mycket du "tror på sånt" eller tänker på det, men laptops strålar otroligt mycket. Mer än mobiltelefoner, speciellt om de är nya. Inte vidare bra mot varken dig själv eller fostret i din mage... tänk på det bara :)

2011-01-18 @ 20:10:28
URL: http://musiksara.myshowroom.se
Postat av: Sara

SV: Om jag ska vara ärlig har jag ingen "säker" källa annat än olika dokumentärer jag sett osv... finns ju en anledning till att man inte rekomenderar folk att ha mobilen i fickan pga risk för sterilitet, samt att det har upptäckts hjärntumörer hos den generation som fick de första mobilerna och pratat mycket i telefon. Har ingen källa jag kan länka till som sagt, annat än det jag läst här och var, sett dokumentärer osv... Tror inte någon form av elektrisk utrustning borde vara nära ett litet barn för länge, med tanke på deras känslighet osv. Oavsett om det handlar om en dator,en hårtork eller ett kylskåp. Men å andra sidan är det ju bara min åsikt ;)

2011-01-19 @ 10:54:42
URL: http://musiksara.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0