Uppdatering från Malmö

Igår åkte vi söderut, till Malmö närmare bestämt. Hittills har vi inte gjort så väldans mycket om jag ska vara ärlig. Strosat runt på stan, shoppat, ätit mastodont-hotellfrukost, druckit mer chai-latte än vad man borde (i Kalmar finns det inga så fancy ställen som Waynes eller EspressoHouse). Sambon (läs jag) har hittat massor med kläder; baggyjeans, skjorta, t-shirts, tunn jacka, sneakers, slips... Jag har hittat en underbar klänning från Indiska. Samt att vi köpt de allra första babykläderna till Mini. En body med texten Mum + Dad = Me och en annan body med en panda på. När det kommer till babysaker är jag lite skrockfull och vill inte köpa allt för mycket innan. Men bebisen måste ju ha kläder på sig hem från BB i alla fall! Är det någon som har koll på storlekarna förresten? Storlek 50 står det 0-1 månad på (på H&M) men passar den om bebisen är 52, 53 centimeter?

Nej, nu ska jag ta på mig partystassen och göra mig i ordning inför operan ikväll. Middag på restaurangen vid operan och sen Madame Butterfly står på schemat. Ska bli väldigt intressant att se hur det är att se en opera live. Det är en helt ny upplevelse för mig!

Ha en bra helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

Ha en trevlig helg! =)

2011-01-21 @ 22:18:58
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Du måste berätta hur det var!

2011-01-22 @ 11:24:25
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hoppas ni har skoj här nere =D

2011-01-22 @ 12:34:15
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0