Tjuvtitt på vardagsrummet

Vardagsrummet är färdigpimpat och jag är så nöjd! Färgerna på tygerna passade ännu bättre ihop än vad jag trott och fönstret med de nya krukväxterna är så vackert i de färgglada stearinljusens sken. Jag ville ha en färgklick och det har jag onekligen fått! Min sambo är lite nyfiken på vad jag ställt till med och jag har berättat att vi nu har lite inslag av rosa plysh och guldfärgade tazzles. Tazzles. Eller tofs som ni sägeer på svenska. Maria Montazami, man kan inte göra mer än att tycka om henne.


En vacker rosa kudde från Indiska.
Lugn älskling, hela vardagsrummet är inte rosa...


En guldfärgad tazzle. Att tofsen sitter fast i en kudde är väl lätt att lista ut men jag visar inte hur kudden ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0