Indiska

Jag har nyligen återupptäckt klädaffären Indiska. Jag handlade mycket där för många år sedan men nu tycker jag åter att de har mycket snygga kläder. Framförallt har de mycket kläder som är gravidvänliga eller vad man ska säga. Har köpt tre underbara kjolar med resår i midjan under vintern och de är så sköna! Det senaste inköpet är lite somrig. Såg den i Malmö och det var kärlek vid första ögonkastet. Dock fanns den inte i min storlek och jag gick hängande med huvudet ut ur affären. Men gissa vad jag hittade i lilla Kalmar idag?


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för tipset! Jag kunde inte heller motstå! Smet in på Indiska igår, chansade på en medium och den är helt perfekt underbar! Tycker så mycket om den att jag var tvungen att ha den idag fast jag skulle vänta till våren. Och givetvis började det precis snöa bara för det... ;)

2011-02-04 @ 08:31:09
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0