Gummistövlar eller Converse?

Imorgon åker vi till Malmö för en liten weekend. Funderar på det här med packning. En fin stass att ha på operan är given liksom mina nya sköna mammajeans och sköna koftor. Men vad ska man ha på fötterna då? Vi kommer gå en hel del då geocaching står på schemat så sköna skor är ett måste. Jag tittar på mina vita Converse. De står i skohyllan. De vill ut. De har fått vårkänslor nu när det finns gröngula gräsplättar mellan snön. Men. Ständigt detta men. Enligt nyheterna verkar ju Skåne stå under vatten så gummistövlar alternativt vadarstövlar kanske är ett bättre alternativ? Jag tittar på mina grova walkingdojjor från Salomon. Visserligen är de lågskor men de står emot en del väta och är sköna men dom är mer lämpade för terräng än för storstad. Dagens i-landssproblem.

Kommentarer
Postat av: Ylva

SV: Åhh mysigt första foster rörelserna är dock svåra att utsklija i början från allt det andra som pågår där inne. sen blir sparkarna bara starkare och starkare tro mig hehe

2011-01-19 @ 21:45:03
URL: http://mammaylvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0