En dag på Bibblan

Jag har sovit kasst inatt och var inte särskilt sugen på att gå upp. Mini har varit busig hela natten och även att sparkarna är rätt klena och inte stör mig än så har det varit lite småjobbigt med någon som använt min urinblåsa som trampolin. Vet inte hur många gånger jag varit på toa inatt! Så av förklarliga skäl var jag inte allt för pigg när klockan ringde halv sju. Antar att det bara är att vänja sig...

På schemat för dagen står plugg på biblioteket. Ska börja kolla på arbetsrätten. Ska bli skönt att komma bort från the constructionsite några timmar. När jag kommer hem hoppas jag att sambon varit och köpt färg, kladdat på den på den sista väggen och kanske till och med tagit bort golvpappen. Om han inte kommer hem med en sandsäck eller pingisbord vill säga ;) Nej, nu ska jag tvätta bort sömnen ur ögonen. Enligt sambon lär jag vakna till liv när jag går ut. Det är tydligen tretton minus. Hua!

Kommentarer
Postat av: anne

Rätt speciellt är det allt att ha någon som för liv inuti en! :)

2011-01-27 @ 21:01:52
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Ute vid kusten är det rejält kallt antar jag med den temperaturen.

2011-01-29 @ 06:33:04
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0