Vattengympa

Det var några veckor sedan jag var på vattengympa men idag var det dags igen. Alltid när jag är där slås jag av hur kul det är och lovar mig själv att gå oftare. Tidigare har jag inte gått så ofta på grund av att styrketräning och intervallträning varit effektivare men nu ska jag verkligen försöka gå på ett eller två pass i veckan. Det var skönt att komma ner i vattnet och få känna sig viktlös och inte så klumpig som jag har börjat känna mig...


Hade dessutom ett spontanmöte med min instruktör. Träffade henne vid poolkanten och vi utvärderade snabbt mitt program. Tyckte att det var kul att hon kände igen mig, trots blött hår och bikini. Har bara träffat henne en gång. Innan har jag alltid gått till en manlig instruktör men när jag blev gravid och ville ha ett program anpassat efter det kändes det naturligare att prata med en tjej som själ fött barn. Jag tror att min förre instruktör hade varit fullt kapabel till att sätta ihop ett program men jag tror inte att han hade kunnat ge mig de råd och tips som min nya gjort...

Och så fick jag höra, för första gången i mitt liv, att jag har en liten mage... Jaja, det kanske inte är mer än rättvist att jag som varit stor och tjock hela livet kan få vara "liten" för en gångs skull? :)

Kommentarer
Postat av: jen

sv: jag gillar inte heller köpa på nätet o gör det sällan så känns juh kul när man nu gjorde d o typ inget passade haha. ,mycket roligare o shoppa i affären.



Gillar inte heller mammakläder inte det jag sett iaf, o tror sj jag inte ens kommer behöva d gjorde aldrig d med sonen. men bara d då fanns likosm inte leggings el d kanske fanns haha men inte modet d kom juh lite senare o sen efter d älskar jag leggings så känns trist nu när man använder sina o det bara trycker på magen o man blir ännu mer pissenödig haha, räcker gott o väl med d man redan är =)



2011-02-16 @ 23:08:35
URL: http://lifeofjen.se
Postat av: Lotta

Låter underbart med vattengympa och jag tycker verklgien om det men just nu har jag inte någon baddräkt heller som passar så det känns lite jobbigt... kanske ska försöka att hitta det sedan efter graviditeten och ta mig iväg någon kväll eller så när sambon kan vara hemma!

Lotta

2011-02-17 @ 10:16:30
URL: http://www.viktinfo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0