Utvilad mentalpatient

Ute snöar det fluffsnö och jag drar filten ännu närmare kroppen. Jag vaknade strax efter sju imorse, pigg och utvilad. Sovit nio timmar utan avbrott. Det trodde jag aldrig igår. Innan jag gick och lade mig använde Mini min urinblåsa som trampolin och tränade inför VM i akrobatik men h*n lugnade ner sig rätt bra när vi gick och lade oss, jag smorde in magen med mitt älskade kakaosmör och sjöng ett par vaggvisor. Imorse när jag vaknade var det kallt i sovrummet och utetemperaturen var åtta minusgrader. Fucking freeeezing! Klockan är halv tio nu och jag sitter fortfarande i soffan i morgonrock och fårskinnstofflor. Känner mig som en mentalpatient på rymmen. Dags att ta tag i sig själv kanske. Det är nog inte för mycket begärt att byta mentaloutfiten mot ett par jeans och en top samt spreja i lite fluffspray i håret... Kanske dra på ett lager med solpuder och lite mascara. Så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Alex

sv: jag har varit insnöad på wasa Frukost knäcke mackor med smör och sylt XD haha, men jag vart så sugen på det.. och gissa vad? jag åt det till frukost och min mor tycker inte jag är riktigt klok xD

2011-02-22 @ 10:22:21
URL: http://alexandraolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0