Sparlåga

Min kropp och framförallt min hjärna går på sparlåga idag. Jag försov mig imorse och vaknade ledsen över att ena halvan av sängen var tom. Hann till bibliotket som planerat för att möta en klasskompis och vi gav oss i kast med diskrimineringslagen. Den var precis lika tråkig som alla andra lagar vi hittills gått igenom så förmiddagen spenderades mest med skitsnack och kaffe. Nu sitter jag här med fötterna på soffbordet och vet inte riktigt vad jag ska göra. Borde plugga men är trött. Vill sova istället. Tufft läge.

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Åh nej vad jobbigt :( Hoppas du klarar dig bra i alla fall!

2011-02-03 @ 15:02:43
URL: http://musiksara.myshowroom.se
Postat av: Inga M

Lagtext kanske är tråkig, men när jag läste juridik hade vi lärare som var fullkomligt galna och hela tiden berättade dråpliga exempel ur sitt juridiska yrkesliv, så vi låg över bänkarna och skrattade. Idag ångrar jag att jag inte blev jurist någon gång i mitten av livet, det hade passat mig tråkmoster.

2011-02-04 @ 06:44:43
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0