Somrig söndagssmoothie

Igår bestämde jag mig för att gå och simma idag. Sen vaknade jag av att solen sken mig i ögonen och alla tankar på en mörk simhall var bortblåsta. Jag ska uuuut! Har precis börjat dagen med en god smoothie; filmjölk, hallon, banan, kardemumma och lite flytande honung. Yummie. Så nu är det bara att hoppa i kläderna och bege sig ut på tur! Men först bort till det lokala bageriet och handla semlor. Söta A kommer på eftermiddagsfika idag. Det blir nog också smaskens!


Vad brukar Ni ha i Era smoothies?

Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

ser gott ut!



min brukar vara enkel med 2 dl lättyoghurt (vaniljsmak eller naturell), 2 matskedar havregryn, en banan och en näve hallon :)

2011-02-06 @ 09:49:40
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0