Skicka kakor?

Jag sitter här och funderar på att börja skicka kakor till mina nära och kära som bor på andra platser i landet och undrar hur man ska göra? Är det någon som har erfarenhet av att skicka kakor? Om man bakar till exempel småkakor och lägger i en hård burk och sen skickar det i ett sånt där vadderat kuvert, klarar de av transporten eller är det kaksmulor som kommer fram? Kan man skicka saker som ett paket och att Posten är mer rädd om det än ett brev? Kan i alla fall tänka mig att brev hanteras ganska tufft då det töms ner i säckar och omlastas på flera olika platser i landet... Har aldrig skickat något annat än just brev, innehållande papper, så jag har verkligen noll koll!


Jag hade blivit glad för att få en sån här i brevlådan!

Kommentarer
Postat av: emsut.



Vilken tur att du inte har min adress för

du hade kunnat göda mig rejält med ditt bakande!



Ser hur gott ut som helst! :)

2011-02-16 @ 16:28:37
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Emma - mitt fatass

sv: Tack för ditt stöd! Ibland måste man ju lägga fokus på vissa "viktigare" saker. Men jag är pepp på att få dra igång när det inte är lika mycket att göra.

2011-02-16 @ 16:42:30
URL: http://mittfatass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0