Mot gymmet!

Solen tittade fram bakom molnen strax efter att jag ätit min tinade makaronilåda. Jag blev glad, loggade snabbt in på Swedbank för att kolla så att det fanns pengar på VISA-kortet och gick sen in på toaletten för att dra på mig lite smink. Hinner inte ens ta av locket på foundationen förrän det är mulet och åter kommer små regnstänk. Suck. Det är nog inte meningen att jag ska spendera pengar idag! Det får bli en tur till gymmet istället. Jag kan inte komma på några fler ursäkter för att inte gå dit. 30 minuter cykling och lite lätt styrketräning står på schemat. Om några veckor ska jag åter träffa min instruktör och utvärdera det program jag kör efter och se om det behöver anpassas när magen blivit större. Just nu känns det kanon! När jag väl lyckats ta mig till gymmet vill säga. Soffan känns rätt bra den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0