Low battery

Träningspasset idag var ovanligt jobbigt. Cyklade som vanligt i drygt en halvtimme och körde sen mitt styrkeprogram. Brukar alltid avsluta med lite övningar på pilatesbollen och stå i planka för att stärka de inre magmusklerna men idag gick det inte. Det tog helt stopp. Kroppen var slut och all energi borta. Insåg att kroppen fungerar nog inte som vanligt, även om jag fortfarande känne rmig precis som vanligt. Ska se till att äta bättre innan nästa pass på gymmet och sänka vikterna på några av övningarna. Dock känns träningen bra i kroppen, det var bara det att energin tog slut och det kändes som om jag gick i slow motion till omklädningsrummet...

Nu är jag tillbaks på banan igen efter en spicy nudelwok. Har tre tvättmaskiner igång och funderar på vad som är roligast, städa eller plugga. Något säger mig att det lutar åt det första. Förstår inte varför allt annat är så mycket roligare än just studierna, speciellt när jag tycker att det är intressant? När jag väl kommer igång brukar det inte vara några problem men jag har ofta väldiga problem med just det, att komma igång. Sitta såpass länge att jag kommer in i kurslitteraturen och ämnena den behandlar...


Nudelwok med kyckling och cashewnötter

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Och hur gott såg inte det ut på en skala då????

2011-02-25 @ 16:43:49
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0