Långpromenad som tog alla mina krafter

Eftermiddagen bjöd på sol och när det är sol kryper landkrabban ur sitt skal och ger sig ut! Blev en promenad på nästan en och en halv timme, knappt åtta kilometer enligt hitta.se's kartor. En geocache hittade jag längs vägen också. Sitter nu här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag är trött i kropp och huvud men tycker att det är i tidigaste laget att gå och lägga sig. Plus att jag har tvättstuga ikväll. Jag köpte ju en del nya saker till köket och skulle vilja ställa i ordning där men jag orkar inte. Hade även tänkt att baka små kardemummakakor att fylla mina nya cookie-jars med men samma sak där, jag orkar inte. Middag borde även ordnas men tror ni att jag orkar det? Nej. Hade tänkt att slänga ihop en avocadosallad med halloumiost men överväger nu en pizza från stället tvärs över vägen. Jag vill inte ha pizza men det känns så förbaskat jobbigt att choppa lite sallad och steka lite ost. Det känns jobbigt att resa sig upp ur soffan! Misstänker att det är lite käk jag behöver för att komma igång igen. Så jag gör ett försök. På tre lyfter jag arslet ur soffan.

Ett, två... Näe. Jag sitter kvar en stund till.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hoppas du får en bra kväll! :P

2011-02-05 @ 18:39:48
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: sandra-en bra blogg!!

mysigt med en promenix :)

2011-02-05 @ 19:10:20
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: annsoh

Jätte fin blogg du har!! :) Hur är det med dig då :)?

2011-02-05 @ 19:29:17
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0