Ishasning

Nyss hemkommen efter en och en halv timme promenad a.k.a ishasning. Hoppas att plusgraderna håller i sig i flera daagar och mångdubblas så att all is smälter snart! På många ställen är det helt okej att ta sig fram men sen kommer det förrädiska fläckar lite här och var. Känns i höfterna att det blev lite väl mycket ishasning... Nu blir det stolsklättring och gardinbyte. Sen dusch och fika med söta A. Var och köpte semlor imorse som står i kylen och väntar på oss. Yummie!


Söndagsbrunch, macka med äggröra och falukorv

Och ja, jag har blivit så tantig att jag köpt bordstabletter som jag lägger på min vackra duk när jag ska äta. De är dock ganska glest vävda så jag vet inte hur mycket de skyddar när Söl-Maja väl är i farten...

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

åh finns inget jobbigare än att behöva gå försiktigt för att försöka överleva alla isfläckar

2011-02-06 @ 13:48:55
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0