Goodie-bag

Idag har det varit KARMA-dagen. KARMA står typ för Kalmars ArbetsMarknadsdagar eller något i stil med det och är en mässa då olika företag står i montrar och delar ut pennor och godis och studenter får chansen att lämna CV och nätverka lite. Då jag är förstaårsstudent och dessutom gravid kändes det inte aktuellt att lämna CV så min klasskompis och jag siktade på godisskålarna. Fick med oss varsin rätt rejäl goodie-bag hem. Om jag vore en mer rutinerad bloggerska borde jag ha lagt ut allt på sängen eller golvet och fotografera och visa er. Nu är jag inte rutinerad och allt jag har kvar är massor med papper ocn en full mage. Och fyra, fem pennor. Jag ska bättra mig till nästa år! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0