Dagen börjar med latte

Min bästa vän och vapendragare M kom hem från sjön för drygt en vecka sedan. Hon kommer vara hemma ett tag nu. Jag är överlycklig och Adam likaså. Han blev störtförälskad i sin "moster" trots att han inte sett henne sen han var två månader. Denna soliga onsdag inleds med promenad och latte på Shell tillsammans med henne. Jag har sagt det förr, jag säger det igen. Livet i mammaland är förbaskat bra! Kaffe och skvaller dagarna i ända. Och bäst av allt, man får betalt för det!

Kommentarer
Postat av: Sanna -Mamma till Meja

Hahaha fy fan vad cool du är :)

Ah, i denna lilla stad så kan man gå till allt.

Ser inget "måste" i att ha körkort. =) Promenad är ju bara göttit :D

2011-12-07 @ 11:46:56
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Sanna -Mamma till Meja

Mohahaha :)

Man e så jäkla snygger :D

2011-12-07 @ 13:46:00
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0