Snart

Snart är han hemma. Snart, snart, snart. Han har redan fått flygresan. Onsdag 1620 från Aberrrdeen. Hemma mitt i natten någon gång. Så är det när man bor i Kalmar. Jag mönstrade av i Bilbao, norra Spanien, en gång. Jag mönstrade av tillsammans med en kille från Göteborg som således skulle till Landvetter och två killar från Filippinerna som skulle till Manilla. Göteborgarn var hemma på några timmar. Filippinarna var hemma på knappt ett dygn. Jag, som även då bodde i Kalmar, var hemma på 26 timmar. Well, well. Hur som helst. Han är snart hemma och jag längtar nästan ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Lotta

För mig utomstående känns det som om tiden gått väldigt fort! Hur har det kännts nu när du varit hemma själv?

2011-08-14 @ 23:32:14
URL: http://Www.Viktinfo.wordpress.com
Postat av: Sandra

Håller med Lotta, det känns som det gått fort... hur känner ni i familjen?



Förstår att du längtar!

Kram på er!

2011-08-15 @ 08:37:44
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0