Tre ensamma nätter

Tre ensamma nätter. Det är vad som återstår för mig. På onsdag kommer sambon hem! Inte nog med att han kommer hem, han ska ha en fritur och blir hemma i tre månader. Ett kvartal! Lyx. Anledningen är den kommande bebisen. Skulle han fortsatt jobba enligt sitt schema skulle han vara på Nordsjöns oljefält vecka 38-42. Det kändes som en typiskt dålig idé ansåg vi. Så tre ensamma nätter. Igår kom jag på att efter dessa tre ensamma nätter kommer jag aldrig mer vara ensam. Inte på många, många år i alla fall... Så jag antar att det är nu jag ska passa på att sova mitt i sängen och rulla från sida till sida så graciöst som bara jag kan...?

Kommentarer
Postat av: anne

Och OM man någon enstaka gång skulle sova borta utan barn när de är små, då blev i allafall jag sjuk av saknad. Inte bara att jag saknade dem, jag mådde rent illa.

2011-04-24 @ 13:28:27
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Herta

Vilken härlig tanke...aldrig mera vara ensam.

2011-04-25 @ 11:23:49
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0