Sista måltiden



Det här med att äta ensam är ju ingen höjdare. Trots att jag gör det halva året så vänjer jag mig aldrig. Jag försöker äta någotlunda vettig mat även om jag helst bara hade ätit ett par knäckemackor och en burk makrill i tomatsås på stående fot i köket. Men någon gång ikväll, eller i alla fall inatt, kommer sambon hem och det är slut på de fantasilösa och tråkiga måltiderna (även om de blir rätt färgglada!). Ni får ha lite överseende med mig att jag bara babblar om hans hemkomst men jag känner mig som en kär, fnittrig tonåring. Avmönstringsdagar är lite som julafton!

Kommentarer
Postat av: Sanna -Blivande Mamma

Ja, det borde bli samma summa. Lite löjligt är det faktiskt. De borde ju ändra lagen, mamman måste ju vara hemma pga ammnig och pappan då. Ska han få missa allt pga arbete? Nää fybubblan! :)

2011-04-27 @ 11:08:19
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas att ni har det bra nu när sambon är hemma igen:)



Sv: Det är inte alltid lätt, och jag blev ju som sagt visad hur jag skulle göra. Fattade inte heller det där med GPS:en, haha!

Men visst är det roligt när man upptäcker hur mycket man kan göra med sin (lilla) smarta telefon :)

Ormarna var mindre trevliga, men det är väl sådant man får räkna med på geocache-rundan i skogen:)



Hoppas allt är fiiiint!

Kram

2011-04-27 @ 16:39:57
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0