Resultat!



Här är ett av mina arrangemang jag gjort idag. De andra ser ungefärl likadana ut. Panséer (?) och påskliljor. Vårigt och fint. Har skickat en bild till min mor som får berätta för mig vad det är för blommor jag planterat egentligen! Hoppas bara att jag inte lyckas ta död på dom direkt... Just nu är jag sjukt stolt i alla fall och det är så skönt att all smuts från vintern är borta från balkongen! Jag hoppas på sol imorgon med och då ska jag bara sitta där och njuta och kolla på mina blommor!

Kommentarer
Postat av: anne

I zinkbalja? Perfekt! :)



Och visst är det mig veterligen pensée du har där, å andra sidan finns det en massa violer som ser mer eller mindre likadana ut, men jag skulle väl inte tro att detta är det.

2011-04-09 @ 16:50:11
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va fint det blev! Jag ska också handla hem lite blommor att pynta balkongen med, vi har äntligen fått baken ur vagnen och dammat av balkongen här hemma:)



Sv: C25K stå för "from couch to 5 km", vilket innebär att man kan följa ett program som gör att du ska komma från soffpotatis till att klara av att springa 5 km. Jag har aldrig varit en sådan person som tycker om att springa/löpträna...men nu börjar det faktisk arta sig. Synd bara att jag druttlade på svanskotan för några veckor sedan...det känns fortfarande:(

Å andra sidan ska jag vara tacksam att jag har min envishet, som trots både sjukdom och skada drar mig ut på en runda/ett pass...eller så är det dåligt. Vet ej, haha!



Hoppas du haft en fin helg och att allt är bra!

Ha det gott!

2011-04-10 @ 17:51:10
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0