Private practice

I lördags kollade jag på sista avsnittet i min underbara SATC-box som jag fick av sambon i julklapp. Nu måste jag hitta en ny favoritserie. Min vapendragare och numera giraff M lämnade av tre säsonger av Private Practice här. Jag har aldrig sett något avsnitt. Faktum är att jag inte ens hört talas om serien! Men Grey's Anatomy har länge varit en av mina absoluta favoriter så det verkar ju lovande. Har ni sett Private Practice? Är det något att ha?



Och vad tycker ni förresten om Off The Map? Jag skulle vilja följa den men om sanningen skall fram så orkar jag inte vara uppe till elva. Missar jag något? Bör jag ladda ner/införskaffa boxen när den släpps?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0