Pannkakslunch och brudklänningar

Mannen min steker pannkakor medan jag kollar på engelskt prinsbröllop. Perfect. En tår trillade ner när dom möttes vid altaret. Bröllop har den effekten på mig. Vad tyckte ni om hennes klänning? Jag gillade klänningen upptill, gillade att det var spetsärmar och inte vanliga tråkiga heltäckande ärmar som många andra kungligheter har men jag tyckte att den blev lite stor, lite mycket, nertill. Men det är klart, efter att ha sett bilderna på Dianas klänning så framstår ju vilken klänning som helst som minimalistisk!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag vet inte. Och hon hade blivit väldigt smal tycker jag. Såg nästan lite benig ut över halsen. Men klänningen var helt klart, stilren, även om jag inte skulle välja den modellen. :)

2011-04-29 @ 14:01:43
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Klänningen helt ok, enkel. Men det var något knas med slöjan, den var inte arrangerad som en brudslöja, liknade mest av allt ett huckle. Borde kanske ha varit mer höjd på fästet uppe i håret eller nåt.

2011-05-02 @ 21:05:16
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0