Oh happy day!

Idag har varit en sån där underbart bra dag! Solen sken när jag vaknade och jag var utvilad. Jag åt en god frukost och hade sen tid hos barnmorskan. Bebisen mådde bra och hjärtat tickade på i 140 slag per minut. Det är det lägsta värdet hittills så än så länge är det ju en flicka då enligt gamla myter. Jag mådde bra jag med och jag gick därifrån lycklig. I skolan fick vi sen ett tentaresultat jag väntat en månad på. Jag var tämligen säker på att jag kuggat så gissa vem som blev förvånad, och självklart överlycklig, när det stod 65% på framsidan. Godkänt är 60%. Inget resultat att skryta med men ett godkänt är ett godkänt. Fick även tillbaks en text jag skrev för ett tag sedan men ett mycket gott omdöme på. Så allt jag har att säga är oh happy day!

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart! Grattis!

2011-04-19 @ 19:49:44
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: anne

Ja, ja!



Godkänt är godkänt! Ingen bryr sig om ditt resultat eller beyg sen!

2011-04-20 @ 20:21:43
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0