Makeup-rådgivning

I julhandeln fick jag erbjudande av gratis makeup-rådgivning av The Body Shop. Alla som handlade över ett visst belopp fick ett sådant presentkort. Kortet har hängt på kylskåpet i flera månader men idag skall jag utnyttja det! Ska bli spännande! Jag har aldrig varit på något liknande så det kommer nog bli en intressant förmiddag!

Sen måste jag ju presentera dagens i-landsproblem också. Jag var en sväng på stan och förälskade mig i en klänning och en jeansjaca från Lindex. Klänningen satt rätt bra igår trots kulan på magen men jag tror inte jag kommer kunna ha den graviditeten ut. Jeansjackan var av en kortare modell och gick självklart inte att knäppa. Men. Vi har BF den 11e juni. Med andra ord så kommer vi har vår älskade lilla minibebis hos oss till senast midsommarhelgen. Det är då sommaren börjar. Det är då man ska använda sommarklänningar. Och då har jag även börjat krympa. Och om jag kom i klänningen igår utan problem så bör den ju sitta riktigt bra efter förlossningen. Samt att allt tyg kommer dölja magen som antagligen inte är något att visa upp på Böda Sand den här sommaren...



Jag hängde undan klänningen och jackan igår. Jag ville sova på saken. Och jag har fortfarande inte bestämt mig. Jag tycker att de bägge är så fina. Jag vill verkligen ha dom. Så vad väntar jag på egentligen? Och med tanke på att jag har en rabattcheck på 30% på valfritt plagg på Lindex så är det väl dumt att inte köpa? Eller...?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tänkte faktiskt gå och titta på exakt samma klänning idag! :) Och så ska jag ta en tur till Indiska. Har 20 procent på valfri vara så dumt att inte kolla i alla fall... :)

2011-04-21 @ 10:16:42
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

OH JÖSSES FÖR EN VACKER KLÄNNING!!!

2011-04-22 @ 11:16:06
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0