Lycka

Tänk att vädret kan spela så stor roll över hur vi människor mår! Själv får jag genast mer energi och lust till att göra saker och ting när solen tittar fram. Idag har det varit sommartemperaturer här. Jag har avrit ute på en härlig långpromenad och resten av dagen har spenderats på balkongen med kurslittertaur i knät. Härligt att få lite sol på näsan och magen!



Middagen bestod av en somrig och färgglad pastasallad med kyckling och persiljevinägrett. Det är sådan lyx att bara kunna gå ut på balkongen och klippa av de örter jag vill ha! När nätterna inte är riktigt lika kalla som nu skall jag även försöka mig på basilika, timjan och kanske mynta. Lär ju inte bli så många mojitos för mig i sommar men mynta är ju otroligt gott i olika kalla såser och till efterrätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0