Godmorgon!

Jag vaknade strax innan fyra. Bebisen vaknade strax efter fyra och bestämde sig för att ha morgongymnastik. Låg och myste under det tjocka duntäcket en stund. Petade på akrobaten som akrobatade sig, pratade med h*n. Lyssnade på fåglarna som också dom började vakna utanför fönstret. Knappade lite på min smarta phone och hittade massor med radioprogram i min SR-app. Programmet Vaken kändes extra tilltalande. Klockan fem bestämde jag mig för att gå upp. Nu är snart första koppen kaffe uppdrucken och jag tänkte bädda ner mig i soffan med lite kurslitteratur. Förhoppningsvis somnar jag om!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter kämpigt med en liten knatte som motionerar i magen, men å andra sidan kan jag tänka mig att det är liiiite mycsigt:)



Hoppas du fick några timmars sömn iaf:)



2011-04-18 @ 09:49:02
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0