Fynd!

Här om dagen skrev jag om geocahing och den frustration jag känt över två gömmor här i stan. Jag har försökt på dem ett flertal gånger utan att finna dem. Idag fann jag den ena! Yeah! Jag är rätt övertygad om att mitt sätt att finna den inte var helt tekniskt korrekt men tack vare fingrar som inte svullnat än så lyckades jag öppna gömman på mitt egna sätt! Glädje! Nu återstår den andra men den ska jag inte gå och nosa på förrän sambon kommer hem då den är belägen vid en perfekt picknickplats!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att du hittade den!



Sv: Hmm...har rådgjort med sambon som kan det här med tekniska grejer. Han säger att GPS:en kan vara mer eller mindre bra i telefonerna. I min Samsung är den sådär, och kan fela lite. I sambons HTC Desire är den toppen. Men var noga med att starta GPS:en i din telefon INNAN du startar c:geo. Annars går telefonen efter några "basstationer" och det kan bli fel tydligen.

Hoppas det hjälper något:)



Idag blir det betessläpp och lite fler cacher skulle jag tro. Fint väder!



Kram

2011-04-25 @ 09:02:54
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0