Balkongfix

Solen skiner och jag går i linne på balkongen. Det blåser allmänt svinkallt men sådant behöver man inte bry sig om när man har en inglasad pensionärskuvös! Har precis tryckt ner lite penséer och påskliljor i diverse krukor och tänkte nu fylla upp en skurhink med vatten och såpa och tvätta bort vintern. Har stora planer för balkongen den här sommaren. Vill odla örter, tomater och ha massor med blommor. Vill köpa någon fin spaljé och låta blommor klättra upp för den, vill ha krukor hängande som blommor väller ut från. Det här är första sommaren någonsin som jag faktiskt kan ha blommor. Det här är första sommaren som jag kommer vara hemma. You just gotta love it!

Kommentarer
Postat av: ylva

SV: Hoppas det är så börjar bli trött på det här nu! :)

2011-04-09 @ 16:13:28
URL: http://mammaylvis.blogg.se/
Postat av: Erika

Hihi, det var helt underbart i Zürich! :) Ja, visst är det vårigt här men jag tar gärna vädret där istället ;).



Ska du göra något skoj i helgen? :)

2011-04-09 @ 16:20:25
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0