Ajaj Kapten!

Jag skickar en hel del bilder till min sambo när han är ute och jobbar. Dels på magen så att han kan se hur hans kära fästmö is expanding by the hour men även lite allmänna bilder på mig, vad jag gör och så vidare. Många bilder blir rätt oseriösa och muppiga men ordet mupp är en beskrivning som passar rätt bra på mig. Jag är inte som alla andra. Jag är nog muppen i gruppen som en klasskompis uttryckte det...

Tidigare i veckan lyckades jag få till en lite sjömansinspirerad outfit och fotade denna och skickade. Imorse fick jag ett godnattmail av sambon strax innan sju. Stackaren hade jobbat hela natten med förhalningar, bunkringar och andra maskinsaker. I mailet skrev han "imorse sa min telefon att jag skulle gå och sova, så då sa jag Ajaj Kapten! :)" och bifogade en screendump från sin telefon... Han gör mig så glad, min underbara karl!


Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Ha ha... muppen i gruppen! Kul bild var det.

2011-04-24 @ 03:51:16
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0