Ur ett högre perspektiv

Jag fuskade och åkte buss imorse, var så himla trött och orkade inte gå. Det kanske var bra för på bussen fick jag något av en aha-upplevelse. Min mage syns inte när jag sitter ner! Låt mig förklara. Självklart syns min mage men jag ser den inte när jag sitter ner. Jag har väldigt stora bröst så magen måste sticka ut ganska mycket för att den ska synas men i somras, när jag var som störst och väge cirka 104 kilo, så vet jag att magen stack ut mer än brösten när jag satt ner. Jag har ingen aning om när denna förändring skedde men det var först idag jag tänkte på det och det har jag levt på hela dagen :)

Min osynliga mage och gigantiska bröst :)

 

Var dessutom inne på Stadium på väg hem från skolan och handlade lite nya tröningskläder. Blev ett par löpartights och två löpartröjor i funktionsmaterial. Har inte hunnit prova dom än så jag har ingen aning om hur dom sitter. Tröjan jag ville ha, en lila med dragkedja i halsen, fanns inte i min storlek så det blev en svart i herrstorlek. Damkläderna fanns bara kvar i storlek 34/36 och så liten kommer jag aldrig att bli ens en gång så jag tog en herrtröja istället. Misstänker att den kommer vara lång på armarna men hoppas att den passar för övrigt. Så om kläderna passar blir det nu en joggingrunda. Funderar allvarligt på fem-kilometers-slingan. Har inte testat den än men hoppas verkligen att jag orkar springa hela. Det skulle vara en seger för mig själv! Uppdatering kommer...

...om jag överlever!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Låter som en AHA-upplevelse som jag också vill vara med om! :D

GRATTIS!

2010-09-09 @ 16:17:13
URL: http://lotushealthdiary.blogspot.com
Postat av: Helena

Håller med Sussie! Det var alltför längesen.. Bra jobbat!

2010-09-09 @ 17:02:01
URL: http://sneasty.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0