Så bra gick det med den middagen...

I mitt tidigare inlägg berättade jag om min hektiska vecka och att jag hade tänkt satsa på bra mat framför träning eftersom jag inte kommer hinna med både och. Och det gick ju jättebra... Middagen bestod av en måltidsbar! Har köpt på mig ett gäng för att ha i nödfall. Har en i skolväskan och en i handväskan men har hittills aldrig behövt dom. Förrän idag. Grejen är den att min sambo kommer ju hem inatt så vi ska äta då. Vid halv två. Ska göra varma mackor som jag tror kommer bli gudomligt goda, vad som var på dom avslöjar jag imorgon för jag misstänker att han kommer kolla min blogg på tåget :) Jaja, en måltidsbar är i alla fall bättre än en pizza!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket bättre än en pizza :)

2010-09-14 @ 20:19:20
URL: http://halsanframforallt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0