Phu!

Dagen blev riktigt lång som jag hade förutspått. Grupparbete från klockan elva till ett. Föreläsning från ett till halv fem. Kopiera böcker på biblioteket mellan fem och sex. Lämna av vilsen pendlare på stationen halv sju. Träffa söta A för en snabb och lång powerwalk. Hem och prata i telefon med min älskling medan han är i hamn. Och nu ligger jag i soffan och funderar över om, och vad i så fall, jag ska äta till middag. Har inget som går snabbt och lätt och det känns för sent att laga riktig mat. Har helt och hållet glömt bort att äta idag och det är inte bra! Konstigt nog är jag inte hungrig heller... Får ställa mig och glo in i kylen en stund helt enkelt!

Hur har veckostarten varit för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0