Ledig!

Äntligen en ledig dag mitt i veckan! Sista veckorna har det verkligen varit fullt upp med grupparbete, tenta och semester. Men ledig är ju en sanning med modifikation. Ska göra research inför vårt nya gruparbete i marknadsföringen. Förra arbetet fick vi själva välja ett företag och valet föll då på lokaltidningen i staden då det var en bransch som var ny för samtliga i gruppen. Vi har väldigt olika bakgrund; jag har jobbat till sjöss, H har läst turism och jobbat inom industrier, R har jobbat inom vården och som telefonsäljare och H har jobbat på en snabbmatskedja. Det hade varit enkelt att ta någon av våra före detta arbetsplatser men vi valde att utmana oss själva istället. Vi var alla lite pirriga inför det här grupparbetet då det var skolan som delade ut företag till oss. Blev överlycklig när vi fick veta vårt partnerföretag. Hamnen i stan! Den plats där jag så småningom vill jobba! Känns väldigt motiverande och peppande att skriva om det så det kommer vara med glädje jag gör research idag. Sen att jag har en engelsk marknadsföringsbok jag ska plöja igenom 150 sidor i låtsas jag inte om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0