Marknadsföring

För två veckor sen skrev jag tenta i marknadsföring. Det var lätt den tråkigaste kursen hittills och jag orkade inte engagera mig överhuvudtaget. Har sedan dess varit inställd på omtenta så när tentaresultatet kom idag blev jag förvånad. 67%! Godkänd! Jag drar en djup suck av lättnad. Jag har inte haft någon som helst ångest inför att jag troligen skulle göra omtenta. Det jag haft ångest över har varit att jag skulle bli tvungen att öppna marknadsföringsböckerna igen. Att behöva läsa skiten ännu en gång. Det behöver jag inte nu! Yeah! Är inte säker på hur kul redovisning och kalkylering låter som är nästa kurs men allt är bättre än marknadsföring. Till våren börjar dom kurser jag sett fram emot, arbetsrätt, health management och något mer som jag glömt bort. Läser ett ekonomiprogram som är inriktat mot HRM :) Men detta resultat ska firas! Hejja mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS!! Skönt att slippa omtenta :)



Blir riktigt avundsjuk på din nästa kurs. Kalkylering och redovisning som är så roligt! Men så vill ju jag bli revisor :)



Längtar också till min nästa kurs. Allt är bättre än denna..

2010-10-29 @ 17:29:37
URL: http://halsanframforallt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0