Jag skall synda

Hela dagen har jag varit sugen på gyros och nu har jag bestämt mig. Jag skall synda ikväll! Jag skall köpa en gyrosrulle, hyra film och bygga bo i soffan. Jag har kosten under kontroll så lite junkfood skadar inte. Det kan inte skada. Jag tror inte att det är den där enskilda pizzan eller hamburgaren man blir tjock av. Förr åt jag pizza cirka en gång i veckan. Nu äter jag det en gång i månaden. Så en ovanligt grå lördagkväll är det okej att äta gyros. Mmmm... Jag längtar! Det kommer vara så gott!

Hur ser Ni på skräpmat? Är det okej någon enstaka gång eller är det ett big no-no?

Kommentarer
Postat av: Warrior

Det är okej då och då! så länge man sköter sig 90% av tiden så gör det ingenting. Vissa äter såå mycket sämre.



Fika varje dag på jobbet? Vit pasta till maten? Vitt rostat bröd till frukost varje dag?



Eller, träning 5 ggr vecka och pizza en lördagkväll?



Hoppas du njöt av din gyros!

2010-10-24 @ 13:18:40
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0