Fredagsmys

Vi hade den perfekta fredagskvällen igår. Helt perfekta. Eftermiddagen började med styrketräning. Har inte kört styrka på länge på grund av min revbensinflammation men testade lite igår. Körde med lätta vikter och fler reps istället, vissa övningar kändes bättre än andra men det går åt rätt håll nu i alla fall... Efter den blev det mys här hemma med chips och Alfapet. Har inte räknat poängen än men jag misstänker att min fiskmås och plädera skrapade ihop vinnande poäng till mig :)

Resten av kvällen spenderades på restaurang. Valde ett ställe vi varit på innan. Restaurangen härstämmar från 1600-talet och är belägen i en källare med vackra valv och massor med tända ljus. Ett otroligt vackert ställe och god mat! Testade att dricka alkoholfritt vin för första gången dessutom. Eftersom jag stoppar i mig massor med piller för inflammationen känns det inte helt okej att dricka alkohol. Vinet var dock ingen höjdare. Smakade som avslagen cider. Finns det några goda alkoholfria viner? Det jag drack igår hette Sutter Home Free tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0