Mer jul

Idag har det blivit julklappsshopping! Var massor med folk på stan men misstänker att denna helgen är lite lindrigare än nästa. Plus att det är den årliga julmarknaden på fina Kalmar Slott då och den vill jag inte missa! Är faktiskt så gott som klar med julklapparna i år. Bara sambon kvar men jag vet vad jag ska köpa så det är väl bara att masa sig iväg till affären och fixa det. Är nöjd med julklapparna i år, dom känns personliga och bra. Det blev planksteksplankor till min bror, han älskar kött och bearnaisesås. Till svägerskan blev det en otroligt vacker tekanna och tekoppar från Indiska samt ett svart te som hetter Kalmar-blandning och doftade underbart. Mor min skall få två böcker, Mobergs senaste jagar och lagar och en om fönsterdekorationer, allt från gardiner till insynsskydd. Mammas talang att sy och skapa har inte gått i arv... Och pappa då. Den svåraste av dom alla. Fick bli ett par fodrade skinnhandskar. Aftonbladet skriver ju om ishavsskyla så vantar har man ju alltid användning av...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 02:47:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0