Lördagsmys och tentaplugg

På tisdag har jag tenta i affärsredovisning och budgetering. Kursen har varit intressant och lärorik men tempot har varit lite för högt. Känner att jag halkat lite efter vilket känns jobbigt nu. Räkningen känns okej. Plus och minus. Inte svårare än så. Det är bara moms och periodiseringar som ställer till det! Sen är det teorin då. Jag har prioriterat bort den till fördel för räkningen. Efter att ha sett gamla tentor inser jag att det här kommer bli en låååång helg...

Lördagen började bra med en välförtjänt och lång sovmorgon. Hela veckan har klockan ringt 0615 och det var så skönt att bara få dra täcket över huvudet igen när jag vaknade vid den tiden. Uppe ur sängen och påklädd till klockan tio var mycket bättre! Köpte igår ICAs nya pepparkaksfil. Oh my God! Helt klart godaste filmjölken jag smakat! Blundade för 3% fett och 6% socker. Pepparkaksfilen ska inte bli någon vana men som helgfrukost är den tillåten :) Har ni testat den?


Titta vad mysigt vi har det i köket nu!


Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till med tentapluggandet! Det kommer gå bra ska du se. Har också halkat efter lite så har massvis av kurslitteratur att läsa i helgen. Men min tenta är inte förrän den 10 december.

Kram

2010-11-27 @ 12:17:29
URL: http://halsanframforallt.wordpress.com
Postat av: Linda

Den där har jag missat. Får kanske bli en helgfrukost med den framöver. Själv har jag bakat idag. Finns bilder i bloggen. Plugga lugnt! :)

2010-11-27 @ 19:47:42
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0