Iskylaaaaan?

Och vart tusan är den utlovade snön?! Snacka om att jag blev irriterad när jag vaknade och såg att det ösregnar! Nu har jag ett problem nämligen. Jag kommer bli väldigt kall och blöt om jag skall gå min vanliga 30 minuters promenad till skolan i det här. Det finns då tre lösningar.
  1. Ta bussen 0800 vilket gör att jag är i skolan knappt en halvtimme innan föreläsningen börjar. Måste dessutom stressa halvt ihjäl mig eftersom jag fortfarande sitter i morgonrock.
  2. Ta bussen 0820 vilket gör att jag är i skolan cirka fem minuter efter föreläsningen börjar.
  3. Ta på mig regnkläderna och salomonskorna och gå och därmed bli töntförklarad av alla coola 20åringar.
Dagens i-lands-problem! Ge mig snö istället!

Kommentarer
Postat av: emsut.

På med kläderna och promenera!

Dom coola 20-åringarna kan behöva en spark i röven :)

2010-11-23 @ 10:54:43
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Fetis till pinglis

Hej där! Tack så mycket :) Ja, jag känner mig rätt nöjd över mina mål. Kul att du vill följa min resa :) Med vänliga hälsningar / Fetis till Pinglis

2010-11-23 @ 15:53:41
URL: http://fetistillpinglis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0