Vems kiss är värst?

Vattnet i Kalmar lyser med sin frånvaro trots att ledningen skall vara lagad sedan tidigt i eftermiddags. Men jag bryr mig inte längre. Jag var upprörd imorse, ja. Men det var ju inte över själva vattenläckan utan att vatten utlovades från och med klockan åtta men i själva verket kom det först efter ett. När jag såg detta såg jag även att läckan var lagad så jag gick aldrig och hämtade vatten. Nu är klockan sex. Men som sagt, jag bryr mig inte längre. Jag har insett att det blir varma mackor till middag idag med vilket jag inte klagar över. Jag är tacksam över att jag inte är magsjuk eller har andra magåkommor. Och för första gången någonsin är jag glad över att min sambo inte är hemma. Att kissa utan att spola kan jag leva med. I några timmar i alla fall. Så länge det enbart är mitt kiss. Hans kiss är äckligare än mitt kiss. Så är det. No offense darling! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0