Mot Västkusten

Om 50 minuter kommer taxin. Jag har bråttom. Ska med tåget till Göteborg och sen vidare med buss ut till den bohusländska graniten. Hoppas tåget går ungefär som vanligt. Jag räknar inte med att komma i tid, jag har ingen brådska, men det behöver ju inte bli stående mitt ute i ingenstans. Det är tjugo minus idag. Jag vet inte om jag upplevt sådan kyla tidigare!

Ha en bra dag allihopa! Kommer nog bli lite si och så med uppdateringarna nu under jul och nyår men fortsätt gärna kika in, ett tu tre så har det kommit något nytt inlägg om familjens galna upptåg!

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

jag kommer att kolla!



Och ha en God Jul!

2010-12-23 @ 08:16:09
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0