Tom

Den känsla som bäst beskriver mig just nu är tom. Jag saknar min sambo så att det värker. Vet av erfarenhet att dom första dagarna är värst men det gör lika ont varje gång. Lägenheten är tom. Min mage är tom. Det är visserligen bra för det betyder att jag inte tryckt i mig allt onyttigt som finns :) Vågade mig aldrig ner till ICA, får ta tag i mitt kryddodlande imorgon istället!

Kvällen, och en del av natten uppenbarligen, har spenderats i soffan med datorn på magen och ett maraton med Greys Anatomy. Har inte tillgång till satellit-TV på båten jag jobbat på och internet är alldeles för slött för att kolla streamat på så jag har sett de sex sista avsnitten av säsong sex. Vilket jäkla slut då! En massaker på sjukhuset!

När Greys Anatomy började sändas för några år sedan så fastnade jag direkt och har följt serien slaviskt sedan dess. Har till och med sett den från början både en och två gånger (blir mycket dötid ombord ibland) men nu kändes det som om den ballat ur en aning. Serier som en gång varit vassa och lite mer nytänkande än serier i samma genre har en tendens att göra det. Se bara på Deserate Housewives. Visserligen följer jag den också och har ett gäng avsnitt att kolla in någon dag när andan faller på men det är långt ifrån den fantastiska serie det var när den kom. Får helt enkelt skaffa en ny favoritserie! Några tips?

Nu är det i alla fall dags för att bege sig mot sovrummet. Bävar inför det. Sängen är alldeles för stor för att sova ensam i... Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Ja, det känns jättetomt! Tänk då när min sambo åker till Libanon i tre veckor snart! :(

Vi bor i ett radhus, två våningar med fem rum och kök, så jag blir mörkrädd oftast, haha.

Haha, man måste verkligen be dom äta upp, gömma eller ta med allt onyttigt, annars kommer jag bara äta upp allt ändå. Lite sorgligt men sant :P

2010-08-17 @ 10:00:40
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Landkrabba

Jag blir också mörkrädd! Sover med lampan tänd och kollar efter monster under sängen :)

2010-08-17 @ 13:18:49
URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0