Middag och bowling

M ringde nyss och frågade om jag ville hänga med på middag och bowling med hennes familj. Hennes lillebror ska flytta till stan och pappan är bara med som moraliskt stöd. Har aldrig träffat dom innan men om dom är hälften så tokiga som M så kommer det bli en kanonkväll! Vart middagen ska äga hus vet jag inte men det blir någon restaurang inne i stan. Och bowling! Jag är kass på att bowla. Verkligen jättekass. M är likadan. På tre serier får vi ihop vad en "normaldålig" får ihop på en... Men det är kul! Och en fantastisk bra ursäkt för att få ta ett glas vin till, man tränar ju faktiskt under tiden! ;)

Suddig bild men så här ser jag ut ikväll!

Ha en bra lördagskväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0