Komplimangen som gjorde min dag

Jag frågade min sambo här om dagen vilket kroppsdel han gillar mest på mig.

- Bortsett från din söta näsa? Jag gillar din rumpa. Den är så fin på morgonen när du ligger och sover i morgonljuset.

Enda energi jag lagt på min rumpa är att klaga på den. Den är för stor. För hängig. För gropig. Ja, ni vet. Men jag har en fin rumpa ändå. Den kommentaren gjorde mig så glad, jag log i flera timmar efteråt. Och nu när jag tittar på den så ser den kanske inte så tokig ut. Den ser ut som en rumpa antar jag? I ett par tighta jeans eller ett par svarta spets-hipsters är den rätt fin ändå.

Kommentarer
Postat av: viktblogg

Hej! Nu är du tillagd i listan =o) Hoppas du ska trivas! Tipsa gärna dina besökare för att sprida inspirationen ännu lite till!



Trevlig helg!

2010-08-13 @ 20:58:19
URL: http://viktbloggarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0