Dagen efter kvällen före

Det blev en ganska vild utekväll igår. Jag som bara skulle äta middag och bowla? Blev kvar på Harrys, där bowlingen är, fram till stängning. Mycket öl och vin blev det också så nu ligger jag här på soffan och har söndagsångest i vanlig ordning. Att man aldrig lär sig? Har ångest över all alkohol jag hällde i mig och vad den gör med min kropp. Har ångest för invägningen imorgon. Har ställt mig på vågen ett par gånger den här veckan och det har varit bra resultat, väldigt bra resultat. Imorgon kommer inte resultatet vara så bra. Jag går alltid upp i vikt i samband med en karatefylla. Mycket är säkert vatten för det försvinner ju efter någon dag igen utan allt för stor ansträngning men ändå. Jag är besviken på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0