Bakfyllejogging

Efter promenad och mellanmål bestämde jag mig för att sticka ut på en kort joggingrunda ändå. Luften kändes så ren efter en kort regnskur så jag kunde inte hålla mig. Plus att jag tycker att bakfylla är en otroligt dålig ursäkt för att inte göra det man ska. Kan man supa kan man jobba och är huvudet dumt får kroppen lida och allt det där. Sagt och gjort. Tog 2,5 kilometersspåret idag med. Hade inte förväntat mig någon bra tid då det var allmänt asjobbigt så gissa om jag blev förvånad när jag stoppade klockan vid min målstolpe. 17 min 42 sek. Det är en minut bättre än i förgår! Och två minuter bättre än när jag sprang slingan första gången i förra veckan. Hejja mig!

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Ibland blir man överraskad! Men kul att du får så snabba resultat.

2010-08-20 @ 10:39:05
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0