Sol!

På förmiddagen pälsade jag på barnen och gick ut på promenad. Det gör jag jämt när de börjar gnälla och speciellt när de gnäller för att den andre gnäller. Lika bra att gå ut då. Liten somnar alltid direkt i vagnen och stor somnar ibland. Men så skönt det var! Visserligen svinkallt, hade arton minus när vi vaknade, men solen sken och allt var så vackert. Alla jag mötte såg så glada ut och det var betydligt fler än vanligt som hälsade. Utbytte artighetsfraser med flera människor och sånt gillar jag. Jag gillar att småprata med någon vid ett övergångsställe, säga hej till sådana man möter eller går förbi. Jag gillar när hundägare stannar med sina hundar när de förstår hur roligt Adam tycker att det är, jag gillar när traktörförarna som kör runt och skottar vinkar till oss för det gör Adam överlycklig. Och idag var alla så glada. Lever fortfarande på förmiddagens positiva energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0