Inlägg om inlägg

Jag vill skriva något. Jag börjar på olika inlägg men inget blir bra. Inget känns intressant. Vi har varit på BVC idag. Samuel har vaccinerats och passerat sju-kilos-strecket. Min lilla dunderklump. Började skriva om vaccinationen men kom ingen vart. Började skriva om att Samuel aldrig har känts som en "liten" bebis men även det raderades. Och nu sitter jag och skriver ett inlägg om inlägg som inte blev bra?! Jag tror det är dags att lägga de nybakta syltgrottorna i en burk, koka vatten till Samuels nattamat och sen krypa ner i sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda Claesson

Åååå nybakade syltgrottor. Det är ju bara så gott!

Svar: Det är en av mina favoritkakor. Enkelt och gott. Och livsfarligt eftersom de tinar så snabbt ;)
Landkrabba

2013-01-25 @ 08:17:00
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Inga M

Asch, jag tror du ställer för höga krav på ett blogginlägg. Det kan ju va nästan vad som helst ur vardagen. Det är ju liksom det som är bloggens tjusning, att man skär ut en lite skiva tankar / handlingar ur det som händer just då.

2013-01-27 @ 12:10:58
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0