Livlig

Samuel är ett barn som rör sig mycket i sömnen. Han far runt som en helikopter i spjälsängen. Han vänder sig fram och tillbaka och snurrar runt så han hamnar med huvudet i fotändan. Han fastnat med armar och ben och slår i huvudet. Han skriker för han vill ha hjälp. Han vaknar och skriker när han inser att han vänt sig över på mage eller när han tappat nappen. En normal natt är han vaken cirka 15-20 gånger. Det har blivit lite bättre, nu behöver jag inte alltid lyfta upp honom för att han ska somna om. Jag kan väl ta att vara vaken 20 gånger per natt, det löser sig, men det är ju jobbigt för barnen. De dricker ju inte kaffe liksom... Jaja, förr eller senare rättar det väl till sig.

Kommentarer
Postat av: Leo

Måste bara säga att jag har läst din blogg såååå länge nu!!
Och jag älskar den!!

Keep up the good work!!

Svar: Vad roligt! Nu blev jag glad :)
Landkrabba

2013-04-14 @ 23:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0